nog geen producten
Inloggen Help

Veel gestelde vragen

FAQ

 

In de FAQ vind u antwoord op een aantal onderwerpen;

  • bestellen bij Scrapdelight,
  • orderproces,
  • betaalmogelijkheden,
  • verzendmogelijkheden,
  • na het bestellen,
  • openingstijden,
  • prijzen en acties,
  • kortingsbonnen,
  • pre-orderen,
  • retourneren,
  • geen pakket ontvangen,
  • product kapot/beschadigd.

 

Hoe kan ik bestellen bij Scrapdelight?

Onze online winkel staat 24/7 tot uw beschikking. Of het nu middag op de dag of midden in de nacht is, u kunt altijd een bestelling plaatsen.

Het enige wat u moet doen alvorens een bestelling geplaats kan worden, is het aanmaken van een account.

Zodra u een account heeft aangemaakt, profiteert u van een aantal voordelen. Zo blijft bijvoorbeeld uw winkelwagentje bewaard, zelfs als u de pagina/winkel afsluit.

Het aanmaken van een account zorgt er voor dat wij in het bezit zijn van uw adresgegevens en hiermee wordt de afhandeling van het orderproces aanzienlijk versneld.

 

Mocht u tijdens het bestelproces tegen problemen aanlopen, of vindt u het lastig om een bestelling te plaatsen? U kunt uw bestelling ook doormailen naar Scrapdelight, op dit adres.

 

 

Hoe werkt het orderproces?

Indien u een bestelling plaatst bij Scrapdelight, krijgt u per e-mail een overzicht van de door u bestelde producten. Dit is echter nog niet de definitieve bevestiging, vandaar dat er ook nog geen betalingsgegevens in vermeld staan.

Zodra de order bij Scrapdelight binnen komt, wordt deze diezelfde of op de eerstvolgende werkdag verwerkt, afhankelijk van het tijdstip van bestellen. Zodra de order gereedstaat voor verzending, krijgt u van ons een update.

In deze update vindt u een overzicht van de door ons te leveren producten, wat betekent dat er mogelijk een verschil zit in de producten die u bestelt heeft.
Mocht het namelijk zo zijn dat een product niet meer op voorraad was, dan wordt hij niet weergegeven op de nieuwe bevestiging.
Zo betaalt u enkel voor de producten die wij daadwerkelijk gaan leveren.

In de update die u van ons krijgt, staan ook de betalingsmogelijkheden. Vanaf dat moment is de order definitief en vragen wij u binnen een periode van 7 dagen het bedrag over te maken met van de genoemde betalingsmogelijkheden.

 

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

 

Scrapdelight accepteert in de online winkel de volgende betaalmogelijkheden:

  • vooruit betaling op bankrekening,
  • IDeal,
  • betalen wanneer bestelling wordt opgehaald,
  • overschrijving naar ons paypal account.
     

De eerste 3 methodes zijn gratis, de laatste niet. Hiervoor wordt een administratiefee van 4% gerekend over het totaalbedrag.

 

Vooruitbetalen en IDeal:

In de bevestiging e-mail staan vooruitbetalen en IDeal vermeld. Indien u geen gebruik wilt maken van IDeal, kunt u in de bevestiging ons bankrekeningnummer vinden, zodat u het bedrag op onze rekening kunt overschrijven.

In de bevestigingmail staat, indien u heeft gekozen voor IDeal, een link naar onze website. Door hier op te klikken komt u automatisch op de pagina die u laat kiezen tussen de verschillende banken en daarna gaat u direct door naar uw eigen bank en IDeal pagina.

 

 

Betalen wanneer de bestelling wordt opgehaald:

Misschien woont u in de buurt van Nieuwegein of heeft u een bezoek aan de winkel ingepland staan. Afhalen op locatie hoort tot de mogelijkheden.
Indien u een bestelling wenst op te halen, kunt u deze op het moment van ophalen betalen, mits dit binnen 7 dagen na het plaatsen van de bestelling is.

 

In onze winkel hebben wij een PIN staan. 

 


PAYPAL

Ook paypal behoort tot de mogelijkheden voor het betalen van uw order. Dit is echter niet gratis, omdat Paypal kosten in rekening brengt voor het overschrijven naar een ander paypal account.

Indien u met Paypal wenst te betalen, wordt het proces automatisch opgestart en wordt er 4% van uw totaalbedrag als Paypalkosten in rekening gebracht.

Bij Paypal krijgt u in de bevestigings e-mail met factuur een link direct naar PayPal.


 


Rembours:

Het versturen van uw order met rembours behoort helaas niet meer tot de mogelijkheden.

 

 

Ik heb een order geplaatst, hoe gaat dit nu verder?

Indien u een bestelling plaatst bij Scrapdelight, krijgt u per e-mail een overzicht van de door u bestelde producten. Dit is echter nog niet de definitieve bevestiging, vandaar dat er ook nog geen betalingsgegevens in vermeld staan.

Zodra de order bij Scrapdelight binnen komt, wordt deze diezelfde of op de eerstvolgende werkdag verwerkt, afhankelijk van het tijdstip waarop de order geplaatst wordt. Zie hiervoor onze openingstijden.

Zodra de order gereedstaat voor verzending, krijgt u van ons een update.
In deze update vindt u een overzicht van de door ons te leveren producten, wat betekent dat er mogelijk een verschil zit in de producten die u bestelt heeft.
Mocht het namelijk zo zijn dat een product niet meer op voorraad was, dan wordt hij niet weergegeven op de nieuwe bevestiging. 
Zo betaalt u enkel voor de producten die wij daadwerkelijk gaan leveren.

In de update die u van ons krijgt, staan ook de betalingsmogelijkheden. Vanaf dat moment is de order definitief en vragen wij u binnen een periode van 7 werkdagen het bedrag over te maken via 1 van de genoemde betalingsmogelijkheden. 

 

 

Wanneer kan ik mijn order verwachten?

Doorgaans behandelen wij orders van maandag tot zaterdag, mits geopend. 

 

Uitgaande van een normale werkweek:

U plaatst op dinsdagavond 20.00 een bestelling. Deze wordt op woensdagmorgen door ons verwerkt. U krijgt diezelfde dag een orderupdate met het totaalbedrag voor de door u geplaatste order.

Vervolgens is het van u afhankelijk hoe snel wij de order verzenden. Indien u de order diezelfde dag voor 17.00 betaalt, gaat het pakket die dag nog weg en kunt u het donderdag in huis hebben.

Op werkdagen verzenden wij het pakket zodra het bedrag van de order is bijgeschreven op onze rekening.

 

 

 Hoe kan ik Scrapdelight bereiken?

U kunt Scrapdelight bereiken per e-mail via het adres info@scrapdelight.nl of de live help op onze website, die het mogelijk maakt om te chatten met onze collega's.

 

 

 

Zijn alle prijzen in de online winkel correct?

Wij doen ons uiterste best om alle producten en prijzen zo goed mogelijk weer te geven. Af en toe kunt u rare prijzen tegenkomen, zoals € 6,71. Dit kan komen wanneer wij een product afprijzen.

Soms gaat het echter fout, en is er een foutieve prijs in geslopen. Bedenkt u dan of de waarde van het product overeenkomt met de prijs die u online ziet.
U kunt het product altijd bestellen en in uw mandje leggen, want mogelijk klopt de prijs wel!

Maar indien er bijvoorbeeld een paperpad online staat voor € 1,99 en gelijkwaardige paperpads voor € 19,95, dan kunt u er vanuit gaan dat het syteem de prijs niet correct weergeeft.

Scrapdelight behoudt zich het recht om artikelen die foutief geprijsd zijn te annuleren van uw bestelling.

 

 

Ik heb een kortingsbon ontvangen, zijn er nog voorwaarden?

Scrapdelight verspreidt naast cadeaubonnen ook kortingsbonnen per e-mail, op beurzen of per post.

Mogelijk heeft u 1 van deze kortingsbonnen ontvangen. Wat moet u dan weten?

In principe geldt de kortingbon, met name wanneer wij een percentage korting aanbieden, niet op alle producten zoals de Silhouette machines.

Tevens kan de kortingsbon niet gebruikt worden in combinatie met andere aanbiedingen.
 

 


Ik wil een pre-order product bestellen, wat is dit?

Op onze website bieden wij soms pre-order artikelen aan. Hoewel wij streven om zoveel mogelijk producten altijd op voorraad te hebben en onze website voornamelijk bestaat uit direct leverbare artikelen, zijn er soms producten die niet direct beschikbaar zijn.

Dit zijn dan Pre-order producten.


Het kan zijn dat wij de producten al besteld hebben, maar ze nog onderweg zijn of nog niet uitgebracht zijn tot een bepaalde datum. Denk hierbij bijvoorveeld aan nieuw gelanceerde producten, die nog moet uitkomen maar al wel te reserveren zijn

De pre-order producten kunt u herkennen door de "pre-order" tekst in plaats van "winkelwagen". Tevens staat bij de product informatie vaak een verwachte leverdatum.
 

Meer weten over hoe pre-order producten precies werken? Klik dan hier.

 

 

Mijn pakket is wel verzonden, maar ik heb niks ontvangen?

Zodra wij een bestelling versturen, ontvangt u van ons een tracking nummer. Aan de hand van dit nummer kunt u de zending traceren. Indien er iets in dit proces onduidelijk is of de status niet aangepast wordt, neem dan vooral contact met ons op. Wij zullen dan navraag doen over het pakket en diens huidige status.

Het verzenden via brievenbuspost gaat zonder tracking en geschiedt zodoende op eigen risico.

 

 

Een product is beschadigd, wat doe ik nu?

Indien u van ons een product ontvangt dat beschadigd is, dan kunt u er vanuit gaan dat dit tijdens het verzenden gebeurt is. Wij zullen dan kijken of wij het producten kunnen vervangen.
Echter gelden hierop uitzonderingen: indien een product met brievenbuspost verzonden is, dan is dit op eigen risico gebeurt. Wij doen er alles aan om een product zo goed mogelijk te verpakken voor het ons magazijn verlaat. Tevens willen wij het product retour, zodat wij het naar de fabrikant kunnen terug sturen. Op die manier kunnen wij ook de toedracht van en/of de daadwerkelijke schade bekijken.

 

Het product is goed aangekomen, maar doet het niet. Wat nu?

Afhankelijk van het product zelf heeft u recht op garantie. Voor de meeste tools geldt dat wij deze retour sturen aan de leverancier en wij een nieuwe krijgen opgestuurd. U kunt dan zelf beslissen of u het geld retour wilt of wacht op een nieuw product. Op apparaten als de Big Shot geldt een langer garantietermijn, afgesproken met de leverancier. Wij zullen het product dan terug sturen voor reparatie en u zo spoedig mogelijk een nieuw of gerepareerde machine toe sturen.

 

 

Staat uw vraag er niet bij, of is het antwoord op uw vraag nog onduidelijk? Stuurt u ons dan een e-mail met uw vraag via dit adres.