nog geen producten
Inloggen Help

Veel gestelde vragen

FAQ

 

In de FAQ vindt u antwoord op een aantal onderwerpen.

Klik op de vraag om naar het antwoord op uw vraag te gaan.

 

Hoe kan ik bestellen bij Scrapdelight?

Onze online winkel staat 24/7 tot uw beschikking. Of het nu midden op de dag of midden in de nacht is, u kunt altijd een bestelling plaatsen.

Het enige wat u moet doen alvorens een bestelling geplaatst kan worden, is het aanmaken van een account.

Zodra u een account heeft aangemaakt, profiteert u van een aantal voordelen. Zo blijft bijvoorbeeld uw winkelwagentje bewaard, zelfs als u de pagina/winkel afsluit.

Het aanmaken van een account zorgt er voor dat wij in het bezit zijn van uw adresgegevens en hiermee wordt de afhandeling van het orderproces aanzienlijk versneld.

Mocht u tijdens het bestelproces tegen problemen aanlopen, of vindt u het lastig om een bestelling te plaatsen? U kunt uw bestelling ook doormailen naar Scrapdelight, op dit adres. U mag ons ook bellen op 0348-448098.

Naar boven

 

Hoe werkt het orderproces?

Indien u een bestelling plaatst bij Scrapdelight, krijgt u per e-mail een overzicht van de door u bestelde producten. Dit is echter nog niet de definitieve bevestiging, vandaar dat er ook nog geen betalingsgegevens in vermeld staan. 

Met een live winkel en de online winkel, kan het zijn dat u een product bestelt dat al in de mand van een klant ligt. Zodoende willen wij u niet producten in rekening brengen die wij niet kunnen leveren.

 

Zodra de order bij Scrapdelight binnen komt, wordt deze diezelfde of op de eerstvolgende werkdag verwerkt. Wij behandelen de online bestellingen tijdens onze openingstijden. Klik hier voor onze openingstijden.

Als wij de order verzameld hebben, zal een medewerker uw order scannen. Op dit moment checkt de computer of alle items op uw bestelling ook daadwerkelijk door ons verzamelend zijn en of we dit ook goed gedaan hebben. 

Zodra de computer ons laat weten dat de order correct is, ontvang u automatisch per e-mail een factuur. 

Het is mogelijk dat er een verschil zit in de producten die u besteld heeft en de producten die u op uw factuur ziet staan.

Mocht het namelijk zo zijn dat een product niet meer op voorraad was, dan wordt hij niet weergegeven op de nieuwe bevestiging.
Zo betaalt u enkel voor de producten die wij daadwerkelijk gaan leveren.

In de mail die u van ons krijgt, staan ook de betalingsmogelijkheden. Vanaf dat moment is de order definitief en vragen wij u binnen een periode van 7 dagen het bedrag over te maken met een van de genoemde betalingsmogelijkheden.

De factuur treft u aan als bijlage in uw e-mail. Echter willen sommige mailclients deze niet weergeven. U kunt de factuur dan ook terugvinden in uw account, door in te loggen op onze website www.scrapdelight.nl

Wij versturen direct na betaling. Dit betekent dat zodra u de factuur ontvangt en deze wordt betaald voor 17:00 uur op een werkdag, wij de order die dag nog verzenden.

Op het moment dat een order ingepakt is en mee gaat met PostNL, krijgt u van ons een tracking e-mail. In deze e-mail staat dat het pakket onze winkel heeft verlaten en aangeboden is aan PostNL. Ook vindt u hier een tracking nummer, die na een aantal uur actief wordt en vaak een correct tijdsbestek geeft van wanneer het pakket aangeboden zal worden door een postbode

 

Een voorbeeld:

U plaatst op dinsdagavond 20.00 uur een bestelling. Deze bestelling wordt op woensdagmorgen door ons verwerkt. U krijgt diezelfde dag zo spoedig mogelijk een orderupdate door middel van een factuur met de betalingsgegevens.

Vervolgens is het van u afhankelijk hoe snel wij de order verzenden. Indien u de order diezelfde dag voor 17.00 uur betaalt, gaat het pakket voor 18:00 uur naar PostNL. U krijgt van ons dan een bevestiging per e-mail met de tracking gegevens en u kunt het pakket vanaf dan gemakkelijk zelf volgen.

Over het algemeen zal PostNL het pakket de eerst volgende dag bezorgen. In het geval van ons voorbeeld, heeft u het pakket donderdag in huis.

Had u op woensdag besteld en betaald voor 17:00 uur? Dan kunt u het pakket ook donderdag in huis verwachten.

Wij proberen onze online bestellingen altijd zo snel mogelijk uw kant op te sturen.

 

Naar boven

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Scrapdelight accepteert in de online winkel de volgende betaalmogelijkheden:

  • vooruit betaling op bankrekening,
  • IDeal,
  • in de winkel betalen wanneer bestelling wordt opgehaald,
  • overschrijving naar ons PayPal account
  • Cadeaubon van Scrapdelight
     

De eerste 3 methodes zijn gratis, overschrijven naar PayPal niet. Hiervoor wordt een administratiefee van 4% gerekend over het totaalbedrag.

Het is helaas niet mogelijk om met een VVV-bon te betalen.

 

Vooruitbetalen en IDeal:

In de bevestiging e-mail staan vooruitbetalen en IDeal vermeld. Indien u geen gebruik wilt maken van IDeal, kunt u in de bevestiging ons bankrekeningnummer vinden, zodat u het bedrag op onze rekening kunt overschrijven.

In de bevestigingmail staat, indien u heeft gekozen voor IDeal, een link naar onze website. Door hier op te klikken, komt u automatisch op de pagina die u laat kiezen tussen de verschillende banken en daarna gaat u direct door naar uw eigen bank en IDeal pagina.

 

Betalen wanneer de bestelling wordt opgehaald:

Misschien woont u in de buurt van Linschoten of heeft u een bezoek aan de winkel ingepland staan. Afhalen op locatie behoort tot de mogelijkheden.
Indien u een bestelling wenst op te halen, kunt u deze op het moment van ophalen betalen, mits dit binnen 7 dagen na het plaatsen van de bestelling is. Het is ook mogelijk vooraf uw factuur te betalen met de bovengenoemde betaalmogelijkheden.

 

In onze winkel hebben wij een PIN staan.

Tevens kunt u in de winkel met uw credit card betalen, hiervoor wordt 2% van uw totaalbedrag als credit cardkosten in rekening gebracht.
 

PAYPAL

Ook PayPal behoort tot de mogelijkheden voor het betalen van uw order. Dit is echter niet gratis, omdat PayPal kosten in rekening brengt voor het overschrijven naar een ander PayPal account.

Indien u met PayPal wenst te betalen, wordt het proces automatisch opgestart en wordt er 4% van uw totaalbedrag als PayPalkosten in rekening gebracht.

Bij PayPal krijgt u in de bevestigings e-mail met factuur een link direct naar PayPal.

 

Naar boven

 

 

Hoe kan ik Scrapdelight bereiken?

U kunt Scrapdelight bereiken per e-mail via het adres info@scrapdelight.nl of per telefoon op het nummer 0348-448098.

 

Naar boven

 

 

Zijn alle prijzen in de online winkel correct?

Wij doen ons uiterste best om alle producten en prijzen zo goed mogelijk weer te geven. Af en toe kunt u rare prijzen tegenkomen, zoals € 6,71. Dit kan komen wanneer wij een product afprijzen.

Soms gaat het echter fout en is er een foutieve prijs in geslopen. Bedenkt u dan of de waarde van het product overeenkomt met de prijs die u online ziet.
U kunt het product altijd bestellen en in uw mandje leggen, want mogelijk klopt de prijs wel!

Maar indien er bijvoorbeeld een paperpad online staat voor € 1,99 en gelijkwaardige paperpads voor € 19,95, dan kunt u er vanuit gaan dat het syteem de prijs niet correct weergeeft.

Scrapdelight behoudt zich het recht om artikelen die foutief geprijsd zijn te annuleren van uw bestelling.

 

Naar boven

 

 

Ik heb een kortingsbon ontvangen, zijn er nog voorwaarden?

Scrapdelight verspreidt naast cadeaubonnen ook kortingsbonnen per e-mail, op beurzen of per post.

Mogelijk heeft u 1 van deze kortingsbonnen ontvangen. Wat moet u dan weten?

In principe geldt de kortingbon, met name wanneer wij een percentage korting aanbieden, niet op alle producten, zoals op Silhouette machines.

Tevens kan de kortingsbon niet gebruikt worden in combinatie met andere aanbiedingen.
 

 

Naar boven

 

 

Ik wil een pre-order product bestellen, wat is dit?

Op onze website bieden wij soms pre-order artikelen aan. Hoewel wij streven om zoveel mogelijk producten altijd op voorraad te hebben en onze website voornamelijk bestaat uit direct leverbare artikelen, zijn er soms producten die niet direct beschikbaar zijn.

Dit zijn dan pre-order producten.

Het kan zijn dat wij de producten al besteld hebben, maar ze nog onderweg zijn of nog niet uitgebracht zijn tot een bepaalde datum. Denk hierbij bijvoorbeeld aan nieuw gelanceerde producten, die nog moet uitkomen maar al wel te reserveren zijn.

De pre-order producten kunt u herkennen door de "pre-order" tekst in plaats van "winkelwagen". Tevens staat bij de product informatie vaak een verwachte leverdatum.
 

Meer weten over hoe pre-order producten precies werken? Klik dan hier.

 

Naar boven

 

 

 

Mijn pakket is wel verzonden, maar ik heb niks ontvangen?

Zodra wij een bestelling versturen, ontvangt u van ons een tracking nummer. Aan de hand van dit nummer kunt u de zending traceren. Indien er iets in dit proces onduidelijk is of de status niet aangepast wordt, neem dan vooral contact met ons op. Wij zullen dan navraag doen over het pakket en diens huidige status.

Het verzenden via brievenbuspost gaat zonder tracking en geschiedt zodoende op eigen risico.

 

Naar boven

 

 

Ik wil een product retourneren. Hoe werkt dat?

U kunt een product, of producten, binnen 2 weken aan ons retourneren door deze in originele staat terug te sturen naar het volgende adres:

Scrapdelight
t.a.v. retouren
van Rietlaan 16
3461 HW Linschoten

In de doos ontvangen wij graag een kopie factuur en een vermelding van uw naam en het IBAN nummer.
Een kopie van de factuur is te vinden in het account op de website onder het kopje ‘FACTUREN’.

Zodra het product bij ons binnen is, maken wij een creditfactuur aan. Na goedkeuring door de administratie, wordt deze binnen 10 werkdagen overgemaakt op het doorgegeven rekeningnummer. Indien wij nog geen IBAN nummer hebben, wordt eerst contact gezocht om deze op te vragen en na bevestiging gaan de 10 werkdagen in.

Het is mogelijk om de producten ook te ruilen. We adviseren om dan de gewenste nieuwe producten te bestellen online en in de opmerkingen aan te geven dat er een retour aan komt.
Op het moment dat deze binnen is, kunnen we het dan verrekenen op de openstaande factuur van de nieuwe bestelling.

Verzendkosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. 

De mogelijkheid bestaat ook om uw product(en) in de winkel te retourneren of te ruilen.

 

Naar boven

 

 

Een product is beschadigd, wat doe ik nu?

Indien u van ons een product ontvangt dat beschadigd is, dan kunt u er vanuit gaan dat dit tijdens het verzenden gebeurd is. Wij zullen dan kijken of wij het producten kunnen vervangen.
Echter gelden hierop uitzonderingen: indien een product met brievenbuspost verzonden is, dan is dit op eigen risico gebeurd. Wij doen er alles aan om een product zo goed mogelijk te verpakken voor het ons magazijn verlaat. Tevens willen wij het product retour, zodat wij het naar de fabrikant kunnen terug sturen. Op die manier kunnen wij ook de toedracht van en/of de daadwerkelijke schade bekijken.

 

Naar boven

 

 

Het product is goed aangekomen, maar doet het niet. Wat nu?

Afhankelijk van het product zelf heeft u recht op garantie. Voor de meeste tools geldt dat wij deze retour sturen aan de leverancier en wij een nieuwe krijgen opgestuurd. U kunt dan zelf beslissen of u het geld retour wilt of wacht op een nieuw product. Op apparaten als de Big Shot geldt een langer garantietermijn, afgesproken met de leverancier. Wij zullen het product dan terug sturen voor reparatie en u zo spoedig mogelijk een nieuw of gerepareerde machine toe sturen.

 

 

Naar boven

 

Staat uw vraag er niet bij, of is het antwoord op uw vraag nog onduidelijk? Stuurt u ons dan een e-mail met uw vraag via dit adres.