nog geen producten
Inloggen Help

Bestelling plaatsen?

Onze online winkel staat 24/7 tot uw beschikking. Of het nu middag op de dag of midden in de nacht is, u kunt altijd een bestelling plaatsen.

Het enige wat u moet doen alvorens een bestelling geplaats kan worden, is het aanmaken van een account.

Zodra u een account heeft aangemaakt, profiteert u van een aantal voordelen. Zo blijft bijvoorbeeld uw winkelwagentje bewaard, zelfs als u de pagina/winkel afsluit.

Het aanmaken van een account zorgt er voor dat wij in het bezit zijn van uw adresgegevens en hiermee wordt de afhandeling van het orderproces aanzienlijk versneld.

Mocht u tijdens het bestelproces tegen problemen aanlopen, of vindt u het lastig om een bestelling te plaatsen? U kunt uw bestelling ook doormailen naar Scrapdelight, op dit adres.

 

Indien u een bestelling plaatst bij Scrapdelight, krijgt u per e-mail een overzicht van de door u bestelde producten. Dit is echter nog niet de definitieve bevestiging, vandaar dat er ook nog geen betalingsgegevens in vermeld staan. 

Met een live winkel en de online winkel, kan het zijn dat u een product bestelt dat al in de mand van een klant ligt. Zodoende willen wij u niet producten in rekening brengen die wij niet kunnen leveren.

 

Zodra de order bij Scrapdelight binnen komt, wordt deze diezelfde of op de eerstvolgende werkdag verwerkt. Wij behandelen de online bestellingen tijdens onze openingstijden. Klik hier voor onze openingstijden.

Als wij de order verzameld hebben, zal een medewerker uw order scannen. Op dit moment checkt de computer of alle items op uw bestelling ook daadwerkelijk door ons verzamelend zijn en of we dit ook goed gedaan hebben. 

Zodra de computer ons laat weten dat de order correct is, ontvang u automatisch per e-mail een factuur. 

Het is mogelijk dat er een verschil zit in de producten die u besteld heeft en de producten die u op uw factuur ziet staan.

Mocht het namelijk zo zijn dat een product niet meer op voorraad was, dan wordt hij niet weergegeven op de nieuwe bevestiging.
Zo betaalt u enkel voor de producten die wij daadwerkelijk gaan leveren.

In de mail die u van ons krijgt, staan ook de betalingsmogelijkheden. Vanaf dat moment is de order definitief en vragen wij u binnen een periode van 7 dagen het bedrag over te maken met een van de genoemde betalingsmogelijkheden.

De factuur treft u aan als bijlage in uw e-mail. Echter willen sommige mailclients deze niet weergeven. U kunt de factuur dan ook terugvinden in uw account, door in te loggen op onze website www.scrapdelight.nl

Wij versturen direct na betaling. Dit betekent dat zodra u de factuur ontvangt en deze wordt betaald voor 17:00 uur op een werkdag, wij de order die dag nog verzenden.

Op het moment dat een order ingepakt is en mee gaat met PostNL, krijgt u van ons een tracking e-mail. In deze e-mail staat dat het pakket onze winkel heeft verlaten en aangeboden is aan PostNL. Ook vindt u hier een tracking nummer, die na een aantal uur actief wordt en vaak een correct tijdsbestek geeft van wanneer het pakket aangeboden zal worden door een postbode

 

Een voorbeeld:

U plaatst op dinsdagavond 20.00 uur een bestelling. Deze bestelling wordt op woensdagmorgen door ons verwerkt. U krijgt diezelfde dag zo spoedig mogelijk een orderupdate door middel van een factuur met de betalingsgegevens.

Vervolgens is het van u afhankelijk hoe snel wij de order verzenden. Indien u de order diezelfde dag voor 17.00 uur betaalt, gaat het pakket voor 18:00 uur naar PostNL. U krijgt van ons dan een bevestiging per e-mail met de tracking gegevens en u kunt het pakket vanaf dan gemakkelijk zelf volgen.

Over het algemeen zal PostNL het pakket de eerst volgende dag bezorgen. In het geval van ons voorbeeld, heeft u het pakket donderdag in huis.

Had u op woensdag besteld en betaald voor 17:00 uur? Dan kunt u het pakket ook donderdag in huis verwachten.

Wij proberen onze online bestellingen altijd zo snel mogelijk uw kant op te sturen.