nog geen producten
Inloggen Help

Bestelling plaatsen?

Hoe kan ik bestellen bij Scrapdelight?

Hoe werkt het orderproces?

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

 Betalen wanneer de bestelling wordt opgehaald

Ik heb een order geplaatst, hoe gaat dit nu verder?

 Wanneer kan ik mijn order verwachten?

Hoe lang duurt het als Scrapdelight gesloten is, wegens beurzen of andere activiteiten?

 

 

 

 

 

Hoe kan ik bestellen bij Scrapdelight?

Onze online winkel staat 24/7 tot uw beschikking. Of het nu middag op de dag of midden in de nacht is, u kunt altijd een bestelling plaatsen.

Het enige wat u moet doen alvorens een bestelling geplaats kan worden, is het aanmaken van een account.

Zodra u een account heeft aangemaakt, profiteert u van een aantal voordelen. Zo blijft bijvoorbeeld uw winkelwagentje bewaard, zelfs als u de pagina/winkel afsluit.

Het aanmaken van een account zorgt er voor dat wij in het bezit zijn van uw adresgegevens en hiermee wordt de afhandeling van het orderproces aanzienlijk versneld.

 

 

Hoe werkt het orderproces?

Veel winkels laten u na het plaatsen van een order direct betalen voor de bestelling. Wij doen dit niet!  
Met een live winkel en de online winkel, kan het zijn dat u een product bestelt dat al in de mand van een klant ligt. Zodoende willen wij u niet producten in rekening brengen die wij niet kunnen leveren.

 

HOE DOEN WIJ HET DAN WEL:

 

Indien u een bestelling plaatst bij Scrapdelight, krijgt u per e-mail een overzicht van de door u bestelde producten. Dit is echter nog niet de definitieve bevestiging, vandaar dat er ook nog geen betalingsgegevens in vermeld staan.

Zodra de order bij Scrapdelight binnen komt, wordt deze diezelfde dag of op de eerstvolgende werkdag verwerkt. Wij lopen order van maandag tot zaterdag.
Zodra de order gereedstaat voor verzending, krijgt u van ons een update; een e-mail met betalingsgegevens.

In deze update vindt u een overzicht van de door ons te leveren producten, wat betekent dat er mogelijk een verschil zit in de producten die u bestelt heeft.
Mocht het namelijk zo zijn dat een product niet meer op voorraad was, dan wordt hij niet weergegeven op de nieuwe bevestiging.
Zo betaalt u enkel voor de producten die wij daadwerkelijk gaan leveren.

In de update die u van ons krijgt, staan ook de betalingsmogelijkheden. Vanaf dat moment is de order definitief en vragen wij u binnen een periode van 7 werkdagen het bedrag over te maken via 1 van de genoemde betalingsmogelijkheden. 

 

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

 

Scrapdelight accepteert in de online winkel de volgende betaalmogelijkheden:

  • vooruit betaling op bankrekening,
  • IDeal,
  • betalen in de winkel wanneer bestelling wordt opgehaald,
  • overschrijving naar ons paypal account

 

De eerste 3 methodes zijn gratis, de laatste niet. Hiervoor wordt een administratiefee van 4% gerekend over het totaalbedrag van de order.

 

Vooruitbetalen en IDeal:

In de bevestiging e-mail staan vooruitbetalen en IDeal vermeld. Indien u geen gebruik wilt maken van IDeal, kunt u in de bevestiging ons bankrekeningnummer vinden, zodat u het bedrag op onze rekening kunt overschrijven.
Vanaf april 2010 accepteren wij ook IDeal. In de bevestigingmail wordt IDeal ingebouwd en wordt u automatisch doorverbonden naar de IDealpagina van uw bank.

 

Betalen wanneer de bestelling wordt opgehaald:

Misschien woont u in de buurt van Nieuwegein, of bent u net als Scrapdelight aanwezig op 1 van de vele beurzen die door het land plaatsvinden.
Afhalen op locatie hoort dan tot de mogelijkheden.
Indien u een bestelling wenst op te halen, kunt u deze op het moment van ophalen betalen.

Zowel op beurzen als in onze winkel hebben wij een PIN staan. Tevens is het mogelijk, met name op beurzen, om contant te betalen.

 


PAYPAL

Ook paypal behoort vanaf april2010 weer tot de mogelijkheden voor het betalen van uw order. Dit is echter niet gratis, omdat Paypal kosten in rekening brengt voor het overschrijven naar een ander paypal account.

Indien u met Paypal wenst te betalen, wordt het proces automatisch opgestart en wordt er 4% van uw totaalbedrag als Paypalkosten in rekening gebracht.

 


Rembours:

Het versturen van uw order met rembours behoort helaas niet meer tot onze mogelijkheden.

 

 

Ik heb een order geplaatst, hoe gaat dit nu verder?

Indien u een bestelling plaatst bij Scrapdelight, krijgt u per e-mail een overzicht van de door u bestelde producten. Dit is echter nog niet de definitieve bevestiging, vandaar dat er ook nog geen betalingsgegevens in vermeld staan.

Zodra de order bij Scrapdelight binnen komt, wordt deze diezelfde dag of op de eerstvolgende werkdag verwerkt, mits wij aanwezig zijn op kantoor. Zie hiervoor onze openingstijden.

Zodra de order gereedstaat voor verzending, krijgt u van ons een update.
In deze update vindt u een overzicht van de door ons te leveren producten, wat betekent dat er mogelijk een verschil zit in de producten die u bestelt heeft.
Mocht het namelijk zo zijn dat een product niet meer op voorraad was, dan wordt hij niet weergegeven op de nieuwe bevestiging.
Zo betaalt u enkel voor de producten die wij daadwerkelijk gaan leveren.

In de update die u van ons krijgt, staan ook de betalingsmogelijkheden. Vanaf dat moment is de order definitief en vragen wij u binnen een periode van 7 werkdagen het bedrag over te maken via 1 van de genoemde betalingsmogelijkheden. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij u pakket met de bestelde producten op.

 

 

Wanneer kan ik mijn order verwachten?

Doorgaans behandelen wij orders binnen 0 tot 24 uur op werkdagen. Werkdagen zijn voor ons maandag tot zaterdag, mits Scrapdelight niet op beurzen staat. Tijdens beurzen nemen wij uw bestellingen wel aan, en worden ze ook verwerkt. Echter worden zij met mogelijk een dag vertraging verzonden omdat wij vaak te laat terug zijn om de pakketten bij TNT af te geven.

 

Uitgaande van een normale werkweek:

U plaatst op dinsdagavond 20.00 een bestelling. Deze wordt op woensdagmorgen door ons verwerkt. U krijgt diezelfde dag een orderupdate met het totaalbedrag voor de door u geplaatste order.

Vervolgens is het van u afhankelijk hoe snel wij de order verzenden. Indien u de order diezelfde dag voor 17.00 betaalt, gaat het pakket die dag nog weg en kunt u het donderdag in huis hebben (TNT).

Op werkdagen verzenden wij het pakket zodra het bedrag van de order is bijgeschreven op onze rekening.

 

Hoe lang duurt het als Scrapdelight gesloten is, wegens beurzen of andere activiteiten?

Scrapdelight probeert altijd de orders in hetzelfde tempo te behandelen, ook als we op beurzen staan. Is er iets waardoor wij daadwerkelijk vertraging hebben, dan staat dit op de homepage in rode letters aangegeven. Momenteel staan wij alleen op de Kreadoe te Utrecht, waardoor je alleen eind oktober/begin November vertraging kan hebben. Dit zullen wij uiteraard vermelden op de website

 

Mocht u nog vragen hebben met betrekking tot het orderproces en gedane bestellingen, dan kunt u contact opnemen per e-mail: mail Scrapdelight.

Hulp nodig?

Klik hier voor de helpdesk